Pickleball Club Finland on ensimmäinen voittoa tavoittelematon pickleballjärjestö Suomessa. Yhdistyksen päätavoitteina on edistää pickleballin tunnettuutta Suomessa, luoda yhteyksiä kansainvälisiin järjestöihin, kehittää jäsentensä pelitaitoja ja järjestää tapahtumia. Pickleball Club Finland toimii lajin kattojärjestönä Suomessa.

Laji Pickleball
Kotipaikka Espoo
Jäseniä 18
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Pelaaja
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Valmentaja
Kirjaudu sisään lukeaksesi viesti.
Lue loput viestit

Liity Pickleball Club Finland ry:n jäseneksi!

Edellytämme kaikilta harrastajiltamme seuran jäsenyyttä. Hae jäseneksi Sporttisaitillamme. Voit liittyä seuran jäseneksi myös kannatustarkoituksessa.

Liittymällä jäseneksi pääset osallistumaan seuran toimintaan ja tapahtumiin. Samalla tuet suomalaista pickleballseuratoimintaa sekä juniorien, naisten että miesten osalta.

Pickleball Club Finland ry
Makslahdentie 7 - 9 D 7, 02140 Espoo

info(a)pickleballclub.fi

Harjoittelemme pääasiallisesti Espoossa Freedom Fund Arenalla, Olarin koululla ja Kannusillanmäen väestönsuojassa.